Meklēt
Izvēlne

LMA ar vieslekcijām uzstāsies Elīza Drāzniece, Deniss Ševeļovs un Rolands Pēterkops

2017. gada 21. un 22. februārī plkst. 12:00 Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) jaunā korpusa K2 auditorijā notiks seminārs ar četrām izglītojošām un informējošām lekcijām, lai veicinātu jauno modes dizaineru, mākslinieku radošās uzņēmējdarbības kompetences. 

2017. gada 21. un 22. februārī plkst. 12:00 Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) jaunā korpusa K2 auditorijā notiks seminārs ar četrām izglītojošām un informējošām lekcijām, lai veicinātu jauno modes dizaineru, mākslinieku radošās uzņēmējdarbības kompetences.

21. februārī, plkst. 12:00 ar vieslekciju “Modes bizness: zīmola izveide & vadība” uzstāsies Elīza Drāzniece - tirdzniecības un zīmolu menedžere ar 15 gadus ilgu starptautisku darba pieredzi modes biznesā – gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā.  Lekcija tiks organizēta divās daļās. Pirmajā fokusēsimies uz modes biznesa un dizaina produkta ieviešanas tirgū pamatelementiem – zīmola, nosaukuma, logo izveides principiem un zīmola pozicionēšanu, izmantojot miksētā mārketinga stratēģiju, kā arī cenu politiku, mērķauditorijas apzināšanu, reklāmu un iepircēju jeb “buyer” darba specifiku. Savukārt lekcijas otrajā daļā (sākums plkst. 13:30) stāstīsim par dizaina produkta izplatīšanu, veikalu segmentēšanu un dalību gan vienu, gan vairākus zīmolus pārstāvošās izstādēs (showroom), kā arī pārdošanas instrumentiem.

22. februārī plkst. 12:00 komunikāciju aģentūras A.W. Olsen & Partners projektu direktors Deniss Ševeļovs lekcijā “Personīgs PR sociālajos medijos kā karjeras dibināšanas pamatrīks” stāstīs par plānotas un apzinātas komunikācijas organizēšanu sociālajos tīklos kā vienu no nozīmīgākajiem PR rīkiem savas radošās darbības popularizēšanā. “Mūsdienās, kad sabiedrība dzīvo pēc “one click away” principa, sociālie mediji ir kļuvušu par neatņemu daļu ne tikai zīmolu komunikācijā, bet arī profesionālajā jomā. Jauna mākslinieka Instagram konts runā skaļāk nekā portfolio un CV, bet iegūtie kontakti un izkopta saziņa Facebook reizēm ir  vērtīgākas par dalību Tranoï izstādē,” saka Deniss. Savukārt plkst. 13:30 semināru turpinās Rolands Pēterkops (zīmols MAREUNROLS) ar lekciju "Kā saskatīt to, kas vēl nav saskatīts?''. Viņš dalīsies ar savu pēdējo gadu pieredzi, darbojoties kā modes mākslinieks dažādos projektos, piedaloties starptautiskās  izstādes un veidojot kostīmus teātra,  operas izrādēm. Dažas no lekcijas tēmām - mode, dizains, telpa, jēga, identitāte, patiesums, ''autsaiderisms'', Parīze, ''haips'', tirgus, bizness, iepircēji, balanss, konkursi, portfolio, kodu māksla, audumu tēlniecība, neiespējamais un iespējamais, skaņa, kustība, forma, lietu attiecības, u. c.

Semināru organizē LMA Modes mākslas katedra ar Valsts kultūrkapitāla fonda atbalstu.