Meklēt
Izvēlne

Mākslas akadēmijā notiks vieslekcija "Dizains. Mārketings. Brends"

2012. gada 8. maijā plkst. 18:00 Mākslas akadēmijas 10. auditorijā notiks interjera arhitektūras profesora dipl.-ing. Ahima Haka (Achim Hack) vieslekcija „Dizains. Mārketings. Brends.”

50to gadu dizainers Raimonds Lovi (Raymond Loewy) postulēja principu „Neglītumu ir grūti pārdot”, ar kuru tika pausta vajadzība pēc vairāk nekā tikai funkcionālām lietām.

Mūsdienās tehnoloģija un kvalitāte jau sen vairs nenosaka produkta patieso vērtību. Labs dizains un brends daudziem patērētājiem ir tikpat svarīgi kā funkcionalitāte, kvalitāte vai izdevīga cena. Firma „Apple” nebija pirmais uzņēmums, kas jau laikus apzinājās nepieciešamību produktus attīstīt ne tikai tehnoloģiski, bet arī piedāvāt lietotājiem labu dizainu un attīstīt brenda atpazīstamību.

Dizains mūsdienās uzskatāms par nozīmīgu produkta sastāvdaļu, kas veicina gan preces noietu, gan arī rada papildus pievienoto vērtību. Savukārt radošās industrijas ne tikai stiprina valsts konkurētspēju un rada darbavietas, bet arī dod pienesumu kultūrai. Profesora Haka vieslekcija sniegs ieskatu mūsdienu dizaina tendencēs un, iespējams, var kalpot kā iedvesmas avots kādai radošai idejai.

Plašāka informācija par vieslekciju, prof. dipl.-ing. Ahimu Haku un ieteicamā literatūra pieejama šeit (klikšķināt te).

Lekcija notiks angļu valodā un dalība tajās ir bez maksas.

Turpinot tēmu par dizaina nozīmīgumu, 10. maijā Tallinā, galerijā „IIDA Gallery” (Suur-Karja 2) plkst. 13:00 norisināsies simpozijs „Dizains - inovācijas faktors” ar prof. dipl.-ing. Ahima Haka (Achim Hack), produktu dizainera Sebastiana Feuhta (Sebastian Feucht), dipl.-ing. Atsrīdas Pankratas (Astrid Pankrath), prof. Dr. Gunāra Prauzes (Gunnar Prause) un Igaunijas Dizaina centra izpilddirektores Džeinas Oblikas (Jane Oblikas) dalību.

Plašāka informācija pieejama šeit (klikšķināt te)

Vieslekciju organizē Baltijas-Vācijas Augstskolu birojs.